Шоу-рум
Пн-пт - 10:00 до 16:00
Телефон
+38 068 385-63-03
- У кошику лежить подарунок!

0 грн

Зробити замовлення
Корейська професійна косметика

Доставка і повернення



Для нас дуже важливо, щоб кожна баночка із замовлення на RAMOSU доїхала на зустріч з Вами в цілості. 
Тому ми з турботою збираємо Ваших нових б'юті-друзів у стильні, затишні коробки, додаємо дрібку подаруночків і океан любові.
А після відправляємо найнадійнішими перевізниками в усі доступні куточки України.

 

Процедура обробки замовлення:

  • Мінімальна сума товарів у чеку для оформлення замовлення становить 700 грн.
  • Кожне замовлення надходить до нас в обробку в порядку черги після оформлення одним із способів: на сайті, в наших соцмережах, месенджерах або в телефонному режимі. 

Умови доставки по Києву (кур'єром):

— Доставка по Києву здійснюється наступного дня після підтвердження замовлення. 
— Вартість такої доставки для замовлень до 2500 грн становить 100 грн., а від 2501 грн. — кур'єрська доставка безкоштовна.

Умови термінової доставки по Києву (на таксі) :

— Можлива в разі повної оплати замовлення на реквізити компанії. Проводиться протягом 1 години через службу таксі за рахунок клієнта.
— При замовленні від 5000 грн. – таксі за рахунок компанії.

За місто (кур'єром):

— Наша кур'єрська служба доставляє замовлення за місто — на Петропавлівську Борщагівку, Софіївську Борщагівку, c. Чайка, c. Новосілки. 
— Вартість такої доставки для замовлень до 2500 грн становить 150 грн., а від 2501 грн. безкоштовно.

По Україні (Новою Поштою):

— У разі здійснення замовлення на суму від 2500 грн з оплатою відразу при оформленні — доставка по Україні безкоштовна.
— Якщо сума замовлення становить до 2500 грн. — доставка і комісія перевізника за накладений платіж оплачується за рахунок одержувача (2% від суми грошей (або від вартості товару) + 20 грн. - офіційний тариф Нової пошти). Оплата послуг за доставку транспортної компанії здійснюється покупцем при отриманні замовлення на Новій Пошті.
— На кожне замовлення понад 2501 грн. — доставка безкоштовна, комісія перевізника за накладений платіж за рахунок одержувача (2% від вартості товару + 20 грн.).

 



Доставляємо такими способами:

— за адресою кур'єром;
— на відділення пошти;
— у найближчому до Вас поштоматі;
— крім того, Ви можете забрати замовлення самостійно з нашого шоуруму з ПН-ПТ з 10:00 до 16:00 за адресою м. Київ, вулиця Красилівська, 7.

Оплатити замовлені товари можна як одразу при оформленні, так і пізніше.
на RAMOSU доступні такі способи оплати:

— онлайн на сайті через платіжні системи LiqPay і WayForPay.
— онлайн через платіжні системи Приват24, Monobank;
на розрахунковий рахунок, через касу банківських відділень;
— на розрахунковий рахунок через термінали самообслуговування;
готівкою під час отримання замовлення. Тільки при кур'єрській доставці;
— скориставшись послугою "оплата частинами" від ПриватБанку;
— скориставшись послугою "Оплата в кредит" від перевізника "Нова Пошта", де оплачувати посилку можна кількома платежами впродовж року, водночас забравши посилку у відділенні одразу. Детальніше читайте на сайті Нової Пошти.
— при отриманні посилки на пошті (накладений платіж).
Ми Вам довіряємо, тому приймаємо замовлення з можливістю оплати при отриманні, без передоплати. При цьому в разі, якщо Ви не заберете замовлену посилку, то ця опція більше не буде доступна Вам надалі. 


Мультибрендовий онлайн-простір професійної косметики RAMOSU є офіційним представником та імпортером представлених брендів в Україні. Ми гарантуємо справжню якість продукції та маємо сертифікацію, що підтверджує це. 

Згідно із законодавством України повернення та обмін косметичних засобів не передбачено. Ми діємо виходячи з положень Закону "Про захист прав споживачів" постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172. 

При цьому RAMOSU завжди йде назустріч нашим клієнтам.
Ви можете повернути товар протягом 14-ти днів, якщо:

  • отримали товар неналежної якості;
  • якщо вміст посилки не відповідає опису вкладення (з порушенням асортименту, кількості, комплектації або упаковки);
  • товар не був у вжитку і не має слідів використання;
  • товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка;
  • товар саме той, який був проданий нашим магазином.

Процедура обміну та повернення:

Якщо Ви отримали товар неналежної якості (відкрили упаковку і виявили виробничий брак) – надішліть нам листа на електронну пошту [email protected] з позначкою "Повернення":
Крок 1: Сфотографуйте: брак, етикетку, упаковку.
Крок 2: Надішліть нам фото на [email protected] з позначкою "Повернення".
Крок 3: Чекайте дзвінка нашого менеджера для уточнення деталей.
Упакування має бути збережене в обов'язковому порядку, в іншому разі обмін/повернення товару неможливий. Після цього з Вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей.

Повернення грошових коштів:

Грошові кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення грошових коштів займає до 5 робочих днів після отримання повернутого товару на склад.

МИ РЕКОМЕНДУЄМО

  • При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку в присутності нашого кур'єра або співробітника "Нової Пошти", або в пункті самовивозу. Обов'язково перевіряйте цілісність упаковки та наявність усіх замовлених позицій. Ми завжди з турботою і любов'ю пакуємо Ваші відправлення і бажаємо, щоб Ви залишилися задоволені.
  • Товар не може бути повернутий після розкриття і використання хоча б 1 раз, або пошкодження упаковки.
  • Претензії за зовнішнім виглядом приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на Новій Пошті або пункті самовивозу.
  • Якщо Ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур'єра, покинули поштове відділення або пункт самовивозу, це означає, що куплений товар повністю відповідає нашим обіцянкам і Вашим очікуванням.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ

*Товар неналежної якості - товар, що містить недоліки. Недолік товару – це невідповідність заявленим характеристикам. Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті.
— Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості.
— Справжні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, залежно від передачі кольору вашого монітора.