Доставка і повернення

Доставка по Києву здійснюється на наступний день після підтвердження замовлення. 

ОПЛАТА

- Онлайн через платіжні системи Приват24, Альфабанк тощо.

- Онлайн через сайт при оформленні замовлення через платіжні системи LiqPay та WayForPay.

- Тільки при кур'єрській доставці готівкою при отриманні замовлення.

- Через касу банківських відділень на розрахунковий рахунок.

- Через термінали самообслуговування на розрахунковий рахунок компанії.

- Післяплатою через перевізника "Нова Пошта". Додатково утримується комісія перевізника – 2% від суми грошей (або від вартості товару) + 20 грн - офіційний тариф Нової пошти.

ДОСТАВКА І ОПЛАТА ДОСТАВКИ 

1. Кур'єрською службою по Києву

- При сумі замовлення від 1000 гривень, доставка здійснюється безкоштовно.

- При замовленні до 1000 грн вартість доставки - 60 грн.

2. За допомогою послуг компанії Нова Пошта

- У випадку передоплати товару доставка замовлень по Києву від 1000 гривень - безкоштовна.

- При замовленні до 1000 грн, оплата послуг транспортної компанії здійснюється покупцем в момент оформлення замовлення і додається до суми замовлення.

Післяплатою через перевізника "Нова Пошта" додатково стягується комісія перевізника 2% від вартості товару + 20 грн. Сплачується клієнтом при отриманні замовлення.

3. Термінова доставка

- Можлива через службу таксі протягом 1 години за рахунок клієнта. При замовленні від 5000 гривень - за рахунок компанії. 

ОПЛАТА

- Тільки при кур'єрській доставці готівкою при отриманні замовлення.

- Через касу банківських відділень на розрахунковий рахунок.

- Через термінали самообслуговування на розрахунковий рахунок компанії.

- післяплатою через перевізника "Нова Пошта". Додатково утримується комісія перевізника 2% від вартості товару + 20 грн. 

ДОСТАВКА

За допомогою послуг компанії Нова Пошта

- У випадку передоплати товару доставка замовлень по Україні від 1000 гривень - безкоштовна.

- При замовленні до 1000 грн оплата послуг транспортної компанії здійснюється покупцем в момент оформлення замовлення і додається до суми замовлення.

Післяплатою через перевізника "Нова Пошта" додатково стягується комісія перевізника 2% від вартості товару + 20 грн. Сплачується клієнтом при отриманні замовлення.

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ 

Інтернет-магазин RAMOSU є офіційним представником та імпортером, тому гарантує справжню якість продукції. Але якщо вам необхідно повернути товар, ми Вам допоможемо. 

ПОВЕРНУТИ ТОВАР МОЖНА, ЯКЩО

Ми завжди намагаємося йти назустріч нашим клієнтам. Ви можете повернути товар протягом 14-ти днів, якщо:

  • отримали товар неналежної якості;
  • вміст посилки не відповідає опису вкладення (з порушенням асортименту, кількості, комплектації або упаковки);
  • товар не був у вживанні і не має слідів використання;
  • товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка;
  • товар саме той, який був проданий нашим магазином. 

 

ПРОЦЕДУРА ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ 

Якщо ви отримали товар неналежної якості (відкрили упаковку і виявили виробничий брак) - надішліть нам на електронну пошту [email protected] з позначкою «Повернення»:

Крок 1: Сфотографуйте: брак, етикетку, упаковку

Крок 2: Надішліть нам фото на [email protected] з позначкою «Повернення»

Крок 3: Чекайте дзвінка нашого менеджера для уточнення деталей

Упаковка повинна бути збережена в обов'язковому порядку, в іншому випадку обмін/повернення товару неможливе.

ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ 

Грошові кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення грошових коштів займає до 5 робочих днів після отримання повернутого товару на склад. 

МИ РЕКОМЕНДУЄМО 

При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку у присутності нашого кур'єра або співробітника Нової Пошти, або пункту самовивозу. Ви завжди можете оцінити товар візуально при отриманні.

Товар не може бути повернутий після відкриття та використання хоча б 1 раз, або пошкодження упаковки.

Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на Новій Пошті, або пункті самовивозу.

Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур'єра, покинули поштове відділення або пункт самовивозу, це означає, що куплений товар повністю відповідає нашим обіцянкам і вашим очікуванням. 

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ 

Товар неналежної якості - товар, що містить недоліки. Недолік товару - це невідповідність заявленим характеристикам. Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті.

Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості.

Справжні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від кольору вашого монітора.